مصاحبه آرشیو خبر ها
وقتش رسیده است که کیفیت واقعی مان را نشان دهیم

وقتش رسیده است که کیفیت واقعی مان را نشان دهیم

سامی خدیرا از بیانکونری ها می خواهد که هرچه سریع تر آخر هفته ی جاری برابر آتالانتای روی فرم به روند پیروزی هایشان برگردند. هنگامی که بیانکونری روز شنبه به مصاف آتالانتا برود، در ذهن سامی خدیرا و دوستانش تنها 1 فکر وجود دارد: از سر گرفتن نوار پیروزی. برای خدیرا که عصر امروز بعد از تمرینات با میکروفون های اسکای صحبت کرد، بازی روز شنبه به یووه فرصت می دهد که بهتر کار کند و ثابت کند که آنها چه تیم خوبی هستند:

 

یادگرفتن از اشتباهات

 

همه می دانند که ما در نیم ساعت اول بازی مقابل جنوا باید بهتر بازی می کردیم. ما از آن موقع آن مقطع بازی را مورد مطالعه قرار داده ایم و حالا هفته ی جدید را در تمرین خود شروع کرده ایم. تمرکزمان این است که دوباره به روند پیروزی برگردیم. تمام 3 بازی ای که این فصل باختیم بیشتر به خاطر عملکرد خوب رقبا بود تا اینکه بخواهد به خاطر بازگشت از لیگ قهرمانان باشد. ما انصافا در دو شکستمان برابر تیم های میلانی خوب بودیم، اما بازی یکشنبه متفاوت بود.

 

بازگشت به روند پیروزی

 

طبیعی است که بازی های اینچنینی در طول فصل فاصله می اندازند و وقتی این اتفاق می افتد، آنها به ما یاداوری می کنند که برای پیشرفت باید حتی سخت تر تلاش کنیم. همه ی ما از اینکه شدت مصدومیت دنی آلوز و بونوچی را شنیده ایم نامید هستیم، اما خوشحالیم که دیبالا پیشمان برگشته است. پائولو بازیکن کلیدی ماست، ولی کسانی که در غیابش به جای او بازی کردند، مانند مانژوکیچ، کار درخشانی انجام داده اند.

 

رویکرد به همه چیز

 

نحوه ی رویکرد به بازی، بیشتر از اینکه چه کسی در دسترس است و چه کسی در دسترس نیست، تعیین کننده است و گاهی نیاز است که بسته به حریف رو در رو رویکرد را تغییر داد تا قابل پیش بینی نباشیم. فوتبال، فوتبال است، سیستم ها و چینش ها تنها تا جایی می توانند پیش روند. اگرچه کسب پیروزی های حداقلی کیفیت فوق العاده ای می تواند باشد، اما اینکه بتوانید مقتدرانه ببرید گامی است که همه ی ما به دنبال کسبش نفرات تیم ما از نظر تاکتیکی بسیار قدرتمندند و مربی ای داریم که می داند چطور می تواند از آنها حداکثر استفاده را ببرد.

 

آگاه از تهدید آتالانتا

 

آتالانتا مجموعه ای بسیار سرسخت است، آنها سخت جان هستند و برای 90 دقیقه به سختی تلاش می کنند و ذهنیتی عالی دارند. کیفیتی دارند که می توانند مانند لستر باشند، اما ما هم کیفیت خودمان را داریم که خودمان تاریخ ساز تر باشیم. پیروزی تنها چیزی است که روز شنبه به دنبالش هستیم و برای انجام این کار، نیاز داریم که از سوت آغاز بازی تا پایانش با رقیب بجنگیم. در حال حاضر، بازی در خانه مزیت خوبی برای ماست. اما باید هم از نظر ذهنی و هم بدنی برای رویدادی چالشی آماده باشیم. ما تیمی عالی هستیمو باید در هر بازی در زمین هم این را نشان بدهیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: